Tuletame meelde arvutiklassi kasutamise reegleid. Kas mäletad, kuidas arvutisse sisse logida?
- Matemaatika peast arvutamise võistlus.
Aita Annikat!
Vanemad saadavad Annika kaevule vett tooma. Ta paneb oma jänese kännule, aga suur kotkas tuleb ja viib jänese ära. Sinu ülesanne on jänesele järele minna.
Liiguta hiirt ja kliki kui tekib käemärk. Annan siin sulle mõned vihjed ka!
NIPINURK
- Püüa kuidagi üle aia hüpata.
- Pane kiusupunnid puu auku kinni.
- 3 nööri juures pead ronima kärbseseene peale, siis näed sisalikku ja tema värv ütleb, millist nööri tõmbama pead.
- Kui üle jõe saad, siis korja marju, viska kaladele ja hüppa õnge otsa.
- Viruta 4 korda jalaga masinale, tõmba kangi ja saad edasi minna.
- Lükka käru masina peale ja mine tõmba uuesti kangi.
- Kits! Roni koopasse ja nihuta ust, nii paned kivi veerema.
- Meisterda omale tiivad.
- Kui koju jõuad, ära unusta vett toomast!

